Faq
ZAMÓWIENIA
-
Co mogę zrobić w przypadku, gdy otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?
Jeśli zauważysz, że dostarczona przez kuriera przesyłka została uszkodzona, sugerujemy sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń materiałów, sporządzenie protokołu szkody.
Jeśli zaś otrzymasz produkt, który różni się od tego, który zamówiłeś/zamówiłaś w naszym sklepie internetowym, prosimy o kontakt drogą mailową pod adresem biuro@tekstylier.pl , abyśmy mogli wesprzeć Cię w dalszych krokach.
-
Z kim mogę skontaktować się w sprawie mojego zamówienia?
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia można skontaktować się poprzez adres mailowy: sklep@tekstylier.pl lub telefonicznie : 698 853 461
-
Czy muszę się zarejestrować by móc złożyć zamówienie?
W tym przypadku rejestracja nie jest konieczna. Zachęcamy jednak do założenia konta dzięki czemu będą mieli Państwo dostęp do historii swojego zamówienia, a także śledzenia losów zamówień.
-
Gdzie można śledzić paczkę?
W wiadomości potwierdzającej zamówienie znajdziesz numer przesyłki, skopiuj go i wklej na stronie przewoźnika.
-
Czy jest możliwość otrzymania Faktury VAT za zakupiony towar?
Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem faktury, prosimy o wpisanie danych do Faktury VAT w komentarzu przy wyborze metody płatności lub kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.
-
W jakich godzinach pracuję sklep Tekstylier.pl?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30. W tych godzinach działają również nasze infolinię i numery telefonu.
DOSTAWA
-
Jak długi jest okres oczekiwania na firany lub zasłony szyte na miarę?
W przypadku zamówień szytych na wymiar czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj do 14 dni roboczych w zależności od specyfiki zamówienia i ilości zamówień na produkty szyte na wymiar, które wykonywane są chronologicznie.
-
Jak długi jest okres oczekiwania na produkty gotowe lub cięte pod wymiar bez usługi szycia?
W tym przypadku czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych.
-
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Wszystkie zakupione produkty można odebrać osobiście w siedzibie firmy przy ul. Żaboklickiej 18 w Siedlcach
-
Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę
Niestety na ten moment nie wysyłamy przesyłek za granicę.
PRODUKTY I ZWROTY
-
Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru?
Produkty szyte na miarę, a także cięte na wymiar nie podlegają zwrotom ani wymianie gdyż zostały one wykonane na indywidualne zamówienie, natomiast gotowe produkty są objęte możliwością zwrotu i wymiany zgodnie z regulaminem.
-
Gdzie znajdę formularz zwrotu?
Formularz zwrotu - [link]
-
Czy można zamówić darmowe próbki?
Darmowe próbki mogą zamówić jedynie osoby/firmy, które są zainteresowane zakupem hurtowym.
SZYCIE NA WYMIAR