Faq

ZAMÓWIENIA

  • Co mogę zrobić w przypadku, gdy otrzymam uszkodzony lub niewłaściwy produkt?

    Jeśli zauważysz, że dostarczona przez kuriera przesyłka została uszkodzona, sugerujemy sprawdzenie jej zawartości w obecności kuriera i w przypadku stwierdzenia uszkodzeń materiałów, sporządzenie protokołu szkody.

    Jeśli zaś otrzymasz produkt, który różni się od tego, który zamówiłeś/zamówiłaś w naszym sklepie internetowym, prosimy o kontakt drogą mailową pod adresem biuro@tekstylier.pl , abyśmy mogli wesprzeć Cię w dalszych krokach.

  • Z kim mogę skontaktować się w sprawie mojego zamówienia?

    W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia można skontaktować się poprzez adres mailowy: sklep@tekstylier.pl lub telefonicznie : 698 853 461

  • Czy muszę się zarejestrować by móc złożyć zamówienie?

    W tym przypadku rejestracja nie jest konieczna. Zachęcamy jednak do założenia konta dzięki czemu będą mieli Państwo dostęp do historii swojego zamówienia, a także śledzenia losów zamówień.

  • Gdzie można śledzić paczkę?

    W wiadomości potwierdzającej zamówienie znajdziesz numer przesyłki, skopiuj go i wklej na stronie przewoźnika.

  • Czy jest możliwość otrzymania Faktury VAT za zakupiony towar?

    Jeśli są Państwo zainteresowani otrzymaniem faktury, prosimy o wpisanie danych do Faktury VAT w komentarzu przy wyborze metody płatności lub kontakt po złożeniu zamówienia drogą mailową lub telefoniczną.

  • W jakich godzinach pracuję sklep Tekstylier.pl?

    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:30 do 16:30. W tych godzinach działają również nasze infolinię i numery telefonu.

DOSTAWA

  • Jak długi jest okres oczekiwania na firany lub zasłony szyte na miarę?

    W przypadku zamówień szytych na wymiar czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj do 14 dni roboczych w zależności od specyfiki zamówienia i ilości zamówień na produkty szyte na wymiar, które wykonywane są chronologicznie.

  • Jak długi jest okres oczekiwania na produkty gotowe lub cięte pod wymiar bez usługi szycia?

    W tym przypadku czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 3 dni roboczych.

  • Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?

    Wszystkie zakupione produkty można odebrać osobiście w siedzibie firmy przy ul. Żaboklickiej 18 w Siedlcach

  • Czy istnieje możliwość wysyłki za granicę

    Niestety na ten moment nie wysyłamy przesyłek za granicę.

PRODUKTY I ZWROTY

  • Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru?

    Produkty szyte na miarę, a także cięte na wymiar nie podlegają zwrotom ani wymianie gdyż zostały one wykonane na indywidualne zamówienie, natomiast gotowe produkty są objęte możliwością zwrotu i wymiany zgodnie z regulaminem.

  • Gdzie znajdę formularz zwrotu?

    Formularz zwrotu - [link]

  • Czy można zamówić darmowe próbki?

    Darmowe próbki mogą zamówić jedynie osoby/firmy, które są zainteresowane zakupem hurtowym.

SZYCIE NA WYMIAR

  • Jak wygląda zakup produktu z usługą szycia?

    Prosimy o zapoznanie z zakładką - [link]

  • Jak prawidłowo zmierzyć okno? Jak podać odpowiedni wymiar?

    Prosimy o zapoznanie z zakładką - [link]